Tilausohjeet

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Miten teen tilauksen?

Onko mahdollista lisätä oma logo tai kuva?

Voinko tilata useamman kuin yhden kyltin tilausta kohti?

Voinko tilata uudelleen kylttejä joita olen tilannut aikaisemmin?

Kuinka turha sisältö poistetaan kyltistä?

Kuinka saan lisättyä kylttiin tekstiä eri kirjasimilla tai erikokoista tekstiä?

Miten saan tilattua useita samanlaisia kylttejä?

Miten voin muokata kylttiin lataamaani kuvaa?

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni, kun tilaus on vahvistettu?

Miksi tilaukseni on keskeytetty?

Etkö löydä vastausta kysymykseesi?

Puhelin: +46 31-44 81 78

Arkisin 11-17 (suljettu lounasaikaan klo 14.00 - 15.00)
Puhumme ruotsia ja englantia.

Tai käytä tätä lomaketta

Jos sinulla on tilaus- tai laskunumero, ilmoita se ottaessasi meihin yhteyttä. Se helpottaa toimintaamme, kun yritämme auttaa sinua kysymyksessäsi.

Kun otat Kylttimaxiin yhteyttä sähköpostilla, tallennamme viestisi ja yhteystietosi. Tämä on tarpeen asian käsittelemiseksi. Lisätietoja löydät tietosuojakäytännöstämme.

Mitä mieltä asiakkaamme ovat?