Tilausohjeet

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Miten teen tilauksen?

Voit aloittaa luomalla täysin oman kylttidesignin Kylttiautomaatissa tai lähteä liikkeelle mallikyltistä ja muokata sitä toiveesi mukaan. Kun olet tyytyväinen kylttiisi, siirrä se ostoskoriisi. Voit nyt joko mennä kassalle napsauttamalla "Siirry kassalle" tai jäädä sivulle suunnittelemaan lisää kylttejä. Kassalla täytät osoitetietosi ja valitset maksutavan.

Onko mahdollista lisätä oma logo tai kuva?

Kyllä, voit ladata oman kuvan tai logon Kylttiautomaattiimme. Kyltin koosta riippuen JPG-, BMP-, GIF-, PNG- tai TIFF-formaatit saattavat riittää, mutta suosittelemme aina vektorikuvia kuten PDF, EPS tai SVG parhaan mahdollisen laadun varmistamiseksi.

Kuvien suositeltu resoluutio on 100 ppi. Alemmalla resoluutiolla saadaan huonompi painotulos, jolloin kuvat voivat olla sumeita/pikselöityneitä. Haluatko tietää, onko kuvasi laatu riittävä? Lataa kuvasi/logosi Kylttiautomaattiin. Useimpien formaattien yhteydessä kuvan alla näytetään suositeltu maksimikorkeus- ja leveys.

Voinko tilata useamman kuin yhden kyltin tilausta kohti?

Kyllä. Voit suunnitella ja tilata useita kylttejä samalla tilauksella. Kylttiautomaatissa voit lisätä ostoskoriin haluamasi määrän kylttejä ja saat samalla yleiskuvan tuotteistasi. Kun olet tyytyväinen, siirry kassalle. Kassalla voit vielä kerran tarkastaa kylttisi ennen kuin teet tilauksen.

Voinko tilata uudelleen kylttejä joita olen tilannut aikaisemmin?

Kyllä. Kirjaudu asiakastilillesi sähköpostiosoitteella ja salasanalla. Asiakasportaalista löydät aikaisemmat tilauksesi. Napsauta aikaisempaa tilausta ja sitten haluamaasi kylttiä. Siirryt nyt Kylttiautomaattiin ja voit joko tilata kyltin uudelleen tai muuttaa sitä ennen kuin siirrät sen ostoskoriin.

Kuinka turha sisältö poistetaan kyltistä?

Jos haluat poistaa kyltistä kuvan tai tekstiobjektin, merkitse objekti napsauttamalla sitä. Napsauta sitten objektin oikealla puolella olevaa punaista rastia.

Kuinka saan lisättyä kylttiin tekstiä eri kirjasimilla tai erikokoista tekstiä?

Jos haluat lisätä kylttiin tekstiä erilaisilla tai erikokoisilla kirjasimilla, sinun on lisättävä kylttiin useita objekteja. Lisää objekti napsauttamalla ”Lisää teksti” -ruutua. Tämän jälkeen voit muokata tekstiä ja sen kokoa kussakin objektissa omien toiveidesi mukaan.

Miten saan tilattua useita samanlaisia kylttejä?

Kun tilaat useita samanlaisia kylttejä, riittää, kun lisäät ostoskoriin vain yhden kyltin. Tämän jälkeen ostoskorissa näkyy ruutu, jossa voit muuttaa kylttien määrän kirjoittamalla haluamasi määrän itse. Voit muuttaa määrän myös napsauttamalla plusmerkkiä tai napsauttamalla oranssia ”Lisää ostoskoriin” -painiketta, kunnes ostoskorissa on haluamasi määrä kylttejä.

Miten voin muokata kylttiin lataamaani kuvaa?

Voit pienentää ja suurentaa kuviasi omien toiveidesi mukaan. Kun siirrät hiiren osoittimen yhteen kuvan kulmista, näkyviin tulee kaksisuuntainen nuoli. Voit suurentaa tai pienentää kuvaa vetämällä hiiripainikkeella ulos- tai sisäänpäin.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni, kun tilaus on vahvistettu?

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, voit muuttaa tilaamaasi designia sivuillamme näkyvän tilausvahvistuksen kautta, jonka saat vahvistettuasi tilauksen.

Jos olet tehnyt tilauksen sisäänkirjautuneena asiakkaana ja valinnut maksutavaksi laskun, voit myös muokata tilausta jälkikäteen kirjautumalla sisään. Tämä on mahdollista niin kauan, kunnes tilaus siirtyy tuotantoon.

Jos et ole rekisteröitynyt asiakas tai jos olet valinnut toisen maksutavan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme pikimmiten, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Miksi tilaukseni on keskeytetty?

Jos maksusi ei ole jostain syystä mennyt läpi, tulee tilauksesi keskeytymään. Sinulle lähetetään siinä tapauksessa sähköpostitse linkki, josta voit yrittää maksua uudelleen tai valita toisen maksutavan.

Jos tilauksesi on keskeytetty, etkä ole saanut asiasta sähköpostia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Etkö löydä vastausta kysymykseesi?

Puhelin: +46 31-44 81 78

Arkisin 11-17 (suljettu lounasaikaan klo 14.00 - 15.00)

Tai käytä tätä lomaketta

Jos sinulla on tilaus- tai laskunumero, ilmoita se ottaessasi meihin yhteyttä. Se helpottaa toimintaamme, kun yritämme auttaa sinua kysymyksessäsi.

Kun otat Kylttimaxiin yhteyttä sähköpostilla, tallennamme viestisi ja yhteystietosi. Tämä on tarpeen asian käsittelemiseksi. Lisätietoja löydät tietosuojakäytännöstämme.

Mitä mieltä asiakkaamme ovat?