Miten voimme auttaa?

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Miten teen tilauksen?

Onko mahdollista lisätä oma logo tai kuva?

Kuinka saan tilauksen arvonlisäverottomana?

Kuinka saan lisättyä kylttiin tekstiä eri kirjasimilla tai erikokoista tekstiä?

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Mitkä ovat eri kylttien suurimmat mitat?

Mitä kiinnitystapoja kylteille on tarjolla?

Miten voin seurata tilaustani?

Mitä voin tehdä, jos en ole saanut tilaustani?

Etkö löydä vastausta kysymykseesi?

Puhelin: +46 31-44 81 78

Arkisin 11-17 (suljettu lounasaikaan klo 14.00 - 15.00) Lounastauko klo 13.00-14.00.
Vastaamme sähköposteihin suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Puhelinasiakaspalvelu ruotsiksi ja englanniksi.
Lounastauko klo 13.00-14.00.

Tai käytä tätä lomaketta

Jos sinulla on tilaus- tai laskunumero, ilmoita se ottaessasi meihin yhteyttä. Se helpottaa toimintaamme, kun yritämme auttaa sinua kysymyksessäsi.

Kun otat Kylttimaxiin yhteyttä sähköpostilla, tallennamme viestisi ja yhteystietosi. Tämä on tarpeen asian käsittelemiseksi. Lisätietoja löydät tietosuojakäytännöstämme.

Mitä mieltä asiakkaamme ovat?