Miten voimme auttaa?

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Miten teen tilauksen?

Voit aloittaa luomalla täysin oman kylttidesignin Kylttiautomaatissa tai lähteä liikkeelle mallikyltistä ja muokata sitä toiveesi mukaan. Kun olet tyytyväinen kylttiisi, siirrä se ostoskoriisi. Voit nyt joko mennä kassalle napsauttamalla "Siirry kassalle" tai jäädä sivulle suunnittelemaan lisää kylttejä. Kassalla täytät osoitetietosi ja valitset maksutavan.

Onko mahdollista lisätä oma logo tai kuva?

Kyllä, voit ladata oman kuvan tai logon Kylttiautomaattiimme. Kyltin koosta riippuen JPG-, BMP-, GIF-, PNG- tai TIFF-formaatit saattavat riittää, mutta suosittelemme aina vektorikuvia kuten PDF, EPS tai SVG parhaan mahdollisen laadun varmistamiseksi.

Kuvien suositeltu resoluutio on 100 ppi. Alemmalla resoluutiolla saadaan huonompi painotulos, jolloin kuvat voivat olla sumeita/pikselöityneitä. Haluatko tietää, onko kuvasi laatu riittävä? Lataa kuvasi/logosi Kylttiautomaattiin. Useimpien formaattien yhteydessä kuvan alla näytetään suositeltu maksimikorkeus- ja leveys.

Kuinka saan tilauksen arvonlisäverottomana?

Jos teet tilauksen yrityksenä, voit saada tilauksen arvonlisäverottomana. Tarvitset rekisteröidyn ALV-tunnisteen, jota käytetään EU:n sisäisissä tilauksissa. ALV-tunniste ilmoitetaan samalla sivulla kuin osoitetiedot. Voit tarkistaa ALV-tunnisteen seuraavalla sivulla: VIES. Yritysten on ilmoitettava ALV-tunnisteensa välttyäkseen arvonlisäveron veloitukselta. Yrityksiltä jotka eivät merkitse voimassa olevaa arvonlisäverotunnistetta, veloitetaan 24 % ei vähennyskelpoinen ALV.
Yksityishenkilöiltä laskutetaan 24 % arvonlisävero.

Kuinka saan lisättyä kylttiin tekstiä eri kirjasimilla tai erikokoista tekstiä?

Jos haluat lisätä kylttiin tekstiä erilaisilla tai erikokoisilla kirjasimilla, sinun on lisättävä kylttiin useita objekteja. Lisää objekti napsauttamalla ”Lisää teksti” -ruutua. Tämän jälkeen voit muokata tekstiä ja sen kokoa kussakin objektissa omien toiveidesi mukaan.

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Vinyylitekstit: 3-5 arkipäivää.
Kaiverretut muovikyltit, nimikyltit (kaiverrus), kaiverretut merkintäkyltit: 4-6 arkipäivää.
Alumiinikyltit, painetut muovikyltit, akryylikyltit, messinkikyltit, nimikylttit (väripainatus), puukyltit, roll-upit, banderollit, julisteet, messinkiset merkintälaatat, magneettikyltit, tarrat ja pisarasuojat: 4-8 arkipäivää.

Mitkä ovat eri kylttien suurimmat mitat?

Muovikyltit (kaiverrus): 295 x 295 mm
Muovikyltit (väripainatus): 1000 x 1000 mm
Puukyltit: 1350 x 800 mm
Pleksilasikyltit: 1400 x 900 mm
Alumiinikyltit: 2000 x 1200 mm
Banderollit: 4000 x 1250 mm
Tarrat: 1200 x 1000 mm
Vinyylitekstit: 3000 x 550 mm
Rullautuvat telineet: 2000 x 1000 mm
Magneettikyltit: 1500 x 900 mm
Messinkiset merkintälaatat: 60 x 18 mm
Messinkikyltit: eri kokoja, katso Kylttiautomaatti
Julisteet: 1200 x 4000 mm
Muotoonleikatut kyltit: 570 x 570 mm

Tuotesivultamme löydät lisätietoa kylteistä, kuten koot, paksuudet, käyttöiät, valmistusmenetelmät ja paljon muuta.

Jos haet suurempaa kylttiä, lähetä meille mielellään tarjouspyyntö niin tarkistamme mitä on tehtävissä.

Mitä kiinnitystapoja kylteille on tarjolla?

Kyltin tyypistä ja koosta riippuen valittavana on erilaisia kiinnitystapoja. Valitse haluamasi kiinnitystapa suoraan designsivulla. Jos haluat lisätietoa tuotteistamme, katso tuotesivumme.

Jos haet jotakin toista kiinnitystapaa, lähetä meille tarjouspyyntö niin tarkistamme mitä on tehtävissä.

Miten voin seurata tilaustani?

Riippuen tilauksesi koosta, painosta, arvosta tai aktiivisesta valinnastasi, toimitetaan tilauksesi joko tavallisena kirjeenä, seurattavana kirjeenä tai pakettina.

Jos tilauksesi on lähetetty seurattavana kirjeenä tai pakettina, saat sähköpostiisi seurantalinkin, kun tilaus lähtee meiltä. Huomaathan, että voi mennä vuorokausi, ennen kuin seurantalinkki aktivoituu.

Mitä voin tehdä, jos en ole saanut tilaustani?

Jos et ole saanut tilaustasi ajallaan, pyydämme sinua tarkistamaan, että meille antamasi tiedot ovat oikein. Pyydämme sinua myös tarkistamaan uudemman kerran, onko arvioitu toimitusaika todella umpeutunut. Jos osoitetietosi ovat oikein ja arvioitu toimitusaika on umpeutunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Etkö löydä vastausta kysymykseesi?

Puhelin: +46 31-44 81 78

Arkisin 11-17 (suljettu lounasaikaan klo 14.00 - 15.00)

Tai käytä tätä lomaketta

Jos sinulla on tilaus- tai laskunumero, ilmoita se ottaessasi meihin yhteyttä. Se helpottaa toimintaamme, kun yritämme auttaa sinua kysymyksessäsi.

Kun otat Kylttimaxiin yhteyttä sähköpostilla, tallennamme viestisi ja yhteystietosi. Tämä on tarpeen asian käsittelemiseksi. Lisätietoja löydät tietosuojakäytännöstämme.

Mitä mieltä asiakkaamme ovat?