Rahti ja maksaminen

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Kuinka saan tilauksen arvonlisäverottomana?

Jos teet tilauksen yrityksenä, voit saada tilauksen arvonlisäverottomana. Tarvitset rekisteröidyn ALV-tunnisteen, jota käytetään EU:n sisäisissä tilauksissa. ALV-tunniste ilmoitetaan samalla sivulla kuin osoitetiedot. Voit tarkistaa ALV-tunnisteen seuraavalla sivulla: VIES. Yritysten on ilmoitettava ALV-tunnisteensa välttyäkseen arvonlisäveron veloitukselta. Yrityksiltä jotka eivät merkitse voimassa olevaa arvonlisäverotunnistetta, veloitetaan 24 % ei vähennyskelpoinen ALV.
Yksityishenkilöiltä laskutetaan 24 % arvonlisävero.

Miten voin maksaa tilaukseni?

Korttimaksu
Voita maksaa tilauksen suoraan Visalla tai Mastercardilla.

Verkkopankki
Voit maksaa tilauksen verkkopankissa. Valitse maksutavaksi Trustly, ja sinut ohjataan verkkopankkiisi.

Lasku
Voit valita joko paperi- tai sähköpostilaskun. Paperilaskusta veloitetaan 3,99 e (sis. alvin) laskutusmaksu. Lasku lähetetään samassa lähetyksessä tuotteittesi kanssa, jos et ole antanut erillistä laskuosoitetta. Sähköpostilaskusta veloitetaan 3,10 e (sis. alvin) laskutusmaksu. Laskun maksuehto on 20 päivää.

Verkkolasku
Jos tilaat yrityksenä, voit valita maksutavaksi verkkolaskun. Jotta voisit valita verkkolaskun, pitää sinun syöttää kassalla y-tunnus, OVT-tunnus ja sähköpostiosoite EDI-yhteyden luomista varten. Verkkolaskusta veloitetaan 3,22 e (ei sis. alvia) laskutusmaksu.

Voinko palauttaa kyltin jos en ole siihen tyytyväinen?

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, emme mekään ole. Siksi annamme kaikille asiakkaillemme tyytyväisyystakuun. Jotta voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian osoitteeseen info@kylttimax.fi tai soita numeroon  +46 31 44 81 78

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Tilaus toimitetaan joko kirjeenä tai pakettina riippuen tilauksen koosta, painosta ja arvosta.
Kirje ilman seurantaa (Posti): €3,99 (€3,22, ei sis. ALV)
Seurattava kirje (Postnord): €5,99 (€5,00, ei sis. ALV)
Seurattava paketti (DHL): €11,99 (€10,00, ei sis. ALV)

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Vinyylitekstit: 3-5 arkipäivää.
Kaiverretut muovikyltit, nimikyltit (kaiverrus), kaiverretut merkintäkyltit: 4-6 arkipäivää.
Alumiinikyltit, painetut muovikyltit, akryylikyltit, messinkikyltit, nimikylttit (väripainatus), puukyltit, roll-upit, banderollit, julisteet, messinkiset merkintälaatat, magneettikyltit, tarrat ja pisarasuojat: 4-8 arkipäivää.

Mitä tapahtuu, jos olen antanut väärää tietoa?

Jos olet antanut tilauksen yhteydessä väärää tietoa, kuten virheellisen toimitus- tai laskuosoitteen, sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Mistä löydän kopion laskustani?

Jos sinulla on asiakastili, kirjaudu sisään tästä. Löydät kaikki laskusi osioiden "Omat tilaukset" ja "Aiemmat tilaukset" alta.

Jos sinulla ei ole asiakastiliä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Mistä löydän kopion tilausvahvistuksestani?

Jos sinulla on asiakastili, kirjaudu sisään tästä. Löydät tilausvahvistukset osioiden "Omat tilaukset" ja "Aiemmat tilaukset" alta. Jos tarvitset tilausvahvistuksen PDF-muodossa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos sinulla ei ole asiakastiliä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Mistä löydän kopion kuitistani?

Jos sinulla on asiakastili, kirjaudu sisään tästä. Löydät kaikki kuittisi osioiden "Omat tilaukset" ja "Aiemmat tilaukset" alta.

Jos sinulla ei ole asiakastiliä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Miksi en ole saanut laskua?

Sähköpostilasku
Jos olet valinnut maksutavaksi sähköpostilaskun, lähetämme laskun antamaasi sähköpostiosoitteeseen, kun tilaus lähtee meiltä. Jos olet saanut tilauksesi lähetysvahvistuksen, muttet laskua, tarkista roskaposti. Tarvitsetko uuden laskun? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Paperilasku
Jos olet valinnut maksutavaksi paperilaskun, lähetetään lasku antamaasi laskuosoitteeseen. Jos lasku- ja toimitusosoite on sama, lähetetään lasku sinulle yhdessä tilaamiesi tuotteiden kanssa. Jos olet antanut erillisen laskuosoitteen, lähetetään lasku kirjeenä.

Verkkolasku
Jos olet valinnut maksutavaksi verkkolaskun, saat verkkolaskutoimittajaltamme Crediflow:lta automaattisen sähköpostiviestin, joka sisältää kutsun yhteyden luomiseen yrityksesi ja SignMax AB:n välille. Sinun tarvitsee vastata kutsuun vain, kun valitset verkkolaskun maksutavaksi ensimmäistä kertaa. Kun yhteys on luotu, lähetetään verkkolasku antamaanne verkkolaskuosoitteeseen. Jos et ole jostain syystä saanut kutsua, tarkista roskaposti ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten voin seurata tilaustani?

Riippuen tilauksesi koosta, painosta, arvosta tai aktiivisesta valinnastasi, toimitetaan tilauksesi joko tavallisena kirjeenä, seurattavana kirjeenä tai pakettina.

Jos tilauksesi on lähetetty seurattavana kirjeenä tai pakettina, saat sähköpostiisi seurantalinkin, kun tilaus lähtee meiltä. Huomaathan, että voi mennä vuorokausi, ennen kuin seurantalinkki aktivoituu.

Mitä voin tehdä, jos en ole saanut tilaustani?

Jos et ole saanut tilaustasi ajallaan, pyydämme sinua tarkistamaan, että meille antamasi tiedot ovat oikein. Pyydämme sinua myös tarkistamaan uudemman kerran, onko arvioitu toimitusaika todella umpeutunut. Jos osoitetietosi ovat oikein ja arvioitu toimitusaika on umpeutunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Mitä tehdä, jos saamani tuote on rikki tai vääränlainen?

Tavoitteemme on, että voisit tuntea olosi turvalliseksi kun teet ostoksia Kylttimaxilta. Jos sattuisit saamaan viallisen tai vääränlaisen tuotteen, autamme sinua mielellämme. Lähetä meille seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info@kylttimax.fi:

  • Sähköpostiosoite, jota käytit tilausta tehdessäsi

  • Tilausnumero

  • Kuva saamastasi tuotteesta

  • Lyhyt kuvaus ongelmasta

Palaamme sinulle niin pian kuin mahdollista!

Etkö löydä vastausta kysymykseesi?

Puhelin: +46 31-44 81 78

Arkisin 11-17 (suljettu lounasaikaan klo 14.00 - 15.00)

Tai käytä tätä lomaketta

Jos sinulla on tilaus- tai laskunumero, ilmoita se ottaessasi meihin yhteyttä. Se helpottaa toimintaamme, kun yritämme auttaa sinua kysymyksessäsi.

Kun otat Kylttimaxiin yhteyttä sähköpostilla, tallennamme viestisi ja yhteystietosi. Tämä on tarpeen asian käsittelemiseksi. Lisätietoja löydät tietosuojakäytännöstämme.

Mitä mieltä asiakkaamme ovat?