Rahti ja maksaminen

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Kuinka saan tilauksen arvonlisäverottomana?

Miten voin maksaa tilaukseni?

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Voinko palauttaa kyltin jos en ole siihen tyytyväinen?

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Mitä tapahtuu, jos olen antanut väärää tietoa?

Mistä löydän kopion laskustani?

Mistä löydän kopion tilausvahvistuksestani?

Mistä löydän kopion kuitistani?

Miksi en ole saanut laskua?

Miten voin seurata tilaustani?

Mitä voin tehdä, jos en ole saanut tilaustani?

Mitä tehdä, jos saamani tuote on rikki tai vääränlainen?

Etkö löydä vastausta kysymykseesi?

Puhelin: +46 31-44 81 78

Arkisin 11-17 (suljettu lounasaikaan klo 14.00 - 15.00) Lounastauko klo 13.00-14.00.
Vastaamme sähköposteihin suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Puhelinasiakaspalvelu ruotsiksi ja englanniksi.
Lounastauko klo 13.00-14.00.

Tai käytä tätä lomaketta

Jos sinulla on tilaus- tai laskunumero, ilmoita se ottaessasi meihin yhteyttä. Se helpottaa toimintaamme, kun yritämme auttaa sinua kysymyksessäsi.

Kun otat Kylttimaxiin yhteyttä sähköpostilla, tallennamme viestisi ja yhteystietosi. Tämä on tarpeen asian käsittelemiseksi. Lisätietoja löydät tietosuojakäytännöstämme.

Mitä mieltä asiakkaamme ovat?