Ostoehdot

Yrityksen tiedot ja yhteystiedot:

Juridinen nimi: SignMax AB

Yritystunnus: 2290515-0

ALV-nro: SE556756876001

Postiosoite Box 21, 433 21 Partille, Sweden

Toimiston käyntiosoite: Fabriksstråket 3, 433 76 Jonsered, Sweden 

Katuosoite: Transformatorvägen 3, 433 38 Partille, Sweden

Puhelin: +46 31-44 81 78

Sähköposti: info@kylttimax.fi

Yleistä

Seuraavat ehdot koskevat kaikkia tilauksia, jotka tehdään SignMax AB:ltä (jäljempänä ”me” tai ”SignMax”) osoitteen kylttimax.fi kautta.  

Kun teet tilauksen, sinun ja SignMaxin välille muodostuu sopimus, joka koskee tilaustasi. Tilaukseen voi liittyä kysymyksiä tai riita-asioita, jotka liittyvät tilaukseesi. Tilaustasi koskeva versio on versio, joka on löytyy osoitteesta kylttimax.fi hetkellä, jolloin teet tilauksesi. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, ostoksesi yhteydessä käyttämääsi sähköpostiosoitteeseen lähetetään vahvistus. Muista siis ilmoittaa oikea sähköpostiosoite, koska tarvitset vahvistusta, jos sinun on myöhemmin otettava yhteyttä asiakaspalveluumme. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jos et ole saanut vahvistusta. 

Emme solmi sopimusta alaikäisen kanssa ilman huoltajan suostumusta.

Hinnat

Hinnat on ilmoitettu valuutassa EUR sekä ALV mukaan lukien että ilman sitä. Tilauksen viimeisessä vaiheessa näet maksettavan summa ALV mukaan lukien, ennen kuin vahvistat tilauksesi. Ostoskorissa näet ennen tilauksen suorittamista loppuun myös toimituskulut. 

Pidätämme oikeuden keskeyttää tilaukset, jos asiakkaan omat kuvat eivät ole riittävän laadukkaita valmistukseen, ja teknisten virheiden yhteydessä.

Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin milloin tahansa ilman siitä etukäteen ilmoittamatta. Ostoksesi hinta on hinta, joka näkyy osoitteessa kylttimax.fi hetkellä, jolloin teet tilauksesi.

Toimitus

Toimituskustannukset ovat aina 3,7 euroa sis. ALV.

SignMaxin tilausten toimittajat ovat PostNord AB ja DHL. Useimmat tilaukset toimitetaan kirjeenä. Jos tilauksen arvo on yli 200 euroa tai tilauksen paino on yli 2 kg, toimitus tapahtuu pakettina.

Yksityishenkilöiden paketit toimitetaan lähimpään postiin, ja ilmoitukset lähetetään kirjeitse.

Yrityksille paketit toimitetaan ilmoitettuun toimitusosoitteeseen ilman ilmoitusta.

Toimitusaika Ruotsissa

Seuraavat toimitusehdot koskevat toimituksia Ruotsissa:

Toimitamme normaalisti kaiverretut muovikyltit, nimikyltit ja puukyltit 4-6 arkipäivässä. Alumiini- ja pleksilasikyltit, muovikyltit (väripainatus), nimikyltit (väripainatus), messinkikyltit, tarrat, banderollit, rullautuvat kyltit ja magneettikyltit toimitetaan normaalisti 4-8 arkipäivässä. Vinyylitekstit toimitetaan tavallisesti 3-5 arkipäivässä.

Pyrimme aina toimittamaan tuotteemme ilmoitetuissa aikarajoissa, mutta odottamattomat tapahtumat voivat aiheuttaa viivästyksiä. Jos viivästyksiä tapahtuu, asiakkaaseen otetaan mahdollisimman pian yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse uuden toimitusajan arvioimiseksi. Jos tuote ei ole tullut perille ilmoitettuun toimitusosoitteeseen kahden viikon kuluessa, pyydämme ottamaan yhteyttä meihin sähköpostitse tai puhelimitse. Sinulla on oikeus peruuttaa tilaus, jos viivytyksestä aiheutuu merkittävä seuraus. Jos toimitusaika ylittää 30 päivää, sinulla on aina oikeus peruuttaa tilauksesi. 

Jos postipakettina toimitettua tilausta ei noudeta 14 päivän kuluessa, se palautetaan meille. Jos toimitusta ei noudeta ajoissa, asiakas vastaa toimituskuluista.

Kylttimax vastaa toimitukseen liittyvästä riskistä, kun tuote toimitetaan sinulle. Sitä vastoin asiakas vastaa toimitukseen liittyvästä riskistä, kun tuote palautetaan meille siinä tapauksessa, että tuotteen palautus on välttämätöntä.

Henkilötiedot

SignMax AB vastaa henkilötiedoista, joita kerätään tilauksesi yhteydessä. Kun teet meiltä ostoksia, ilmoitat henkilötietojasi, kuten nimen, osoitteen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron. Näitä tietoja tarvitsemme voidaksemme toimittaa tilauksesi ja voidaksemme käsitellä mahdolliset reklamaatiotapaukset ja hallita myöhempiä tilauksia. Jos haluat muuttaa toimitus- ja/tai laskutusosoitetta, kirjaudu asiakastilillesi ja tee haluamasi muutokseti. Asiakas vastaa itse siitä, että toimitus- ja laskutusosoite ovat oikein. Sähköpostiosoitetta voidaan käyttää uutiskirjeemme lähetykseen. Uutiskirjeen tilauksen päättäminen on helppoa, ja voit myös tilauksen yhteydessä valita, haluatko uutiskirjeitä meiltä.

Asiakkaansa sinulla on oikeus tietää, mitä tietoja meillä on sinusta. Sinulla on muun muassa oikeus pyytää tietojesi korjaamista tai poistamista. Jos haluat vastaanottaa sellaista tietoa, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin osoitteella info@kylttimax.fi. Henkilötietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille paitsi perintäasioissa ja yhteistyökumppaneille, jotta nämä voivat käsitellä tilauksesi. 

Jos kaipaat perusteellista tietoa henkilötietojen käsittelystä ja oikeuksistasi, tutustu tietosuojakäytäntöömme.

 

Maksu ja tilaus

Tilauksesi vahvistetaan, kun napsautat kohtaa ”Tee tilaus loppuun”. Jos maksusi epäonnistuu, sinulla on mahdollisuus testata uudelleen tai muuttaa maksutapaa seuraavassa vaiheessa.

Tarjoamme seuraavan vaihtoehdon:

Korttimaksu: Voit maksaa turvallisesti kortilla. Hyväksymme Visan ja Mastercardin. Maksusi käsittelee Adyen B.V. tarkkojen suojauskäytäntöjen ja pankkisääntöjen mukaisesti. Adyen B.V. täyttää PCI DSS:n vaatimukset. Sivustolla Kylttimax.fi on SSL-sertifikaatti, korttitietosi lähetetään suoraan pankkiin, eikä niitä voi lukea tai saada mikään muu kuin oma pankkisi.

Lasku: Laskulla maksettaessa summaan lisätään 4 euron toimitusmaksu, joka sisältää arvonlisäveron. Suorittamattomasta maksusta veloitetaan 5 euroa suuruinen muistutusmaksu sekä voimassa olevan lain mukainen viivästyskorko.

Tilauksen peruutus

Voit peruuttaa tilauksesi ennen kuin toimitus on alkanut soittamalla meille numeroon +46 31-44 81 78. Kun toimitus on jo alkanut, et voi enää peruuttaa tilausta.

Peruuttamisoikeus ja asiakastyytyväisyystakuu 

Peruuttamisoikeus ei ole voimassa, kun tuote on valmistettu kuluttajan ohjeiden mukaan tai kun se on muuten yksilöllinen. Kun tilaus on lähetetty meiltä, peruutusoikeus päättyy, sillä tuotteet valmistetaan yksilöllisesti asiakkaan toiveiden mukaan.

Tärkein tavoitteemme on, että voisit tuntea olosi turvalliseksi tehdessäsi ostoksia Kylttimaxilta. Jos et ole tyytyväinen tuotteeseesi, noudatamme asiakastyytyväisyystakuutamme, joka koskee koko valikoimaamme. Asiakastyytyväisyystakuumme tarkoittaa, että voit ottaa meihin yhteyttä, jos olet tyytymätön tilaamaasi tuotteeseen. Ensisijaisesti korjaamme tapauksen, johon olet tyytymätön, ja lähetämme sen sijaan uuden tuotteen. Jos tämä ei ratkaise ongelmaa, palautamme maksun täydellisesti tai hyvitämme sen. 

Jotta voisit käyttää asiakastyytyväisyystakuutamme, pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti sähköpostitse tai puhelimitse. Tarvitsemme tilausnumerosi ja kuvauksen tapauksesta, johon olet tyytymätön.

Asiakastyytyväisyytemme on voimassa 30 päivää siitä, kun tuote toimitettiin sinulle. Toisin sanoen voit ilmoittaa meille olevasi tyytymätön tilaukseen 30 päivän kuluessa siitä, kun sinun olisi pitänyt saada tuotteesi. 

Asiakastakuumme ei vaikuta lainmukaisiin oikeuksiisi, vaan se on voimassa lainmukaisiin oikeuksiisi.

Reklamaatiot 

Reklamaatiot hyväksytään valmistusvirheiden ja kuljetuksessa tapahtuneiden vahinkojen osalta. 

Jos sinulla on jostain syystä tarve tehdä reklamaatio meille, ota yhteys asiakaspalveluumme seuraavalla osoitteella: info@kylttimax.fi. Voit myös ottaa meihin yhteyttä muiden edellä mainittujen yhteystietojen kautta. Tarvitsemme tilausnumerosi, kuvauksen virheestä ja mieluiten myös kuvan virheellisestä tuotteesta. Saatamme vaatia virheellisen tuotteen palautusta meille tarkastusta varten. Reklamaatio hyväksytään, jos todetaan valmistusvirhe tai kuljetuksessa tapahtunut vahinko. Hyväksytyn reklamaation yhteydessä asiakkaalle hyvitetään mahdolliset palautuskulut. Huomaa, että reklamaatio on tehtävä kohtuullisessa ajassa (kahta (2:ta) kuukautta pidetään kohtuullisena aikana), mutta kuitenkin viimeistään kolmen (3) vuoden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Jos reklamaatio hyväksytään, korjaamme olemassa olevan tuotteen, tarjoamme uuden samanlaisen tuotteen tai hinnanalennukset tai palautamme tuotteesta maksamasi hinnan (mukaan luettuna toimitus- ja palautuskulut). 

Maksamme hyvityksen asiakkaalle 10 päivän kuluessa, kun kauppa puretaan oikein perustein. Takaisinmaksu tapahtuu samalla tavalla kuin teit ostosi. Siinä tapauksessa, että vaadimme tuotteen palautusta tarkistettavaksi, sen hinta korvataan kokonaan sillä edellytyksellä, että tuote palautuu meille täysin samassa kunnossa kuin missä se oli toimitettaessa sinulle. Jos palautettua tuotetta on käytetty tai käsitelty enemmän kuin sen ominaisuuksien arvioimiseksi, SignMaxilla on oikeus arvon alennukseen, joka saattaa olla suurempi kuin tuotteen täysi hinta. 

Riita-asiat 

Mahdollisissa riita-asioissa neuvomme tutustumaan paikallisiin määräyksiin.

Jos haluat käynnistää riita-asian käsittelyn tai kaipaat lisätietoja EC Online Dispute Resolution.

Ehtojen pätevyys

Jos tuomioistuin tai valvontaviranomainen toteaa näistä ehdoista jonkin osan pätemättömäksi tai toimimattomaksi, tämä ei vaikuta muiden ehtojen pätevyyteen. 

Force Majeure

Näiden ehtojen myötä SignMax kieltäytyy vastaamasta sellaisista vahingoista tai viivästyksistä, jotka eivät olosuhteiden takia ole sen hallinnassa. Tällaisia olosuhteita ovat esimerkiksi tulvat, tulipalot, työnseisaukset, kiellot, rajoitukset, sabotaasi, huonot kuljetus- ja sääolot ja sota.

PDF

Mitä mieltä asiakkaamme ovat?