Siirry pääsisältöön

Yritysasiakas? -20% alennus yli 500 € tilauksista - sales@kylttimax.fi

Mainoskyltit

Vinyylitekstit, 80x54 mm, Vinyyli, Itsekiinnittyvä

€11.09

Hinta sis. ALV:n

Asiakastyytyväisyystakuu
Nopea toimitus

Tuotetiedot

Tyyppi:

Vinyylitekstit

Leveys:

80 mm

Korkeus:

54 mm

Paksuus:

0,075 mm (75µ)

Materiaali:

Vinyyli

Kiinnitystapa:

Itsekiinnittyvä

Tuotekuvaus

Lähes kaikkien yritysten on harjoitettava jonkinlaista mainontaa. Joillakin yrityksillä on ulkoseinässä isot mainoskyltit, jotka kertovat selkeästi ja tehokkaasti yrityksen tarjoamista tuotteista tai palveluista.

Joissakin yrityksissä taas käytetään ainoastaan sisätiloissa pieniä kylttejä alennusten ja tarjousten korostamiseen. Siitä huolimatta kylteillä on periaatteessa sama tarkoitus – mainostaa ja herättää kiinnostus.

Mainoskylttiä suunniteltaessa on tärkeä kiinnittää huomiota tekstiin, väriin ja muotoon. Kokonaisuus ratkaisee kyltin tehokkuuden.

Mainoskylttien ryhmään kuuluvat myös ”Ei mainoksia” -kyltit.

Video kiinnitystapa: vaijeriripustus kattoon


Mainoskylttien suunnittelu

Seuraavassa joitakin vinkkejä omien mainoskylttien suunnitteluun. 

Mainos, mutta mitä muuta?

Kun suunnittelet mainoskylttejä, joita käytetään muualla kuin yrityksen läheisyydessä, on tärkeä muistaa, että kylteissä on tarkempaa tietoa. Mainoskylttejä ovat esimerkiksi vinyylitekstit, jotka kiinnitetään autoon. Mainoskyltissä on mainittava esimerkiksi kotisivujen osoite, katuosoite tai puhelinnumero, jotta kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä.  

Väri

Monet värit yhdistetään tiettyyn tunteeseen. Punainen on ”varoitus” ja ”hälytys”, ja sitä käytetään yleensä poikkeuksellisen edullisista hinnoista kertovissa mainoskylteissä. Esimerkiksi alennuskyltit ovat useimmiten punaisia.  

Kuva ja teksti

Kuvat kiinnittävät usein paremmin huomion kuin teksti. Sanomaa kannattaa havainnollistaa yhdistämällä tekstiä ja kuvaa, jotka yhdessä vetoavat mahdollisten asiakkaiden tunteisiin.  

Noudata yrityksen tyyliä

Mainoskyltin tyyli riippuu pitkälti siitä, mitä yritys myy. Kylpylän, hautaustoimiston ja pikaruokaketjun kyltit ovat ulkonäöltään ja tyyliltään täysin erilaisia. 

Erotu mutta älä huuda

Mainostamisen tarkoitus on lisätä näkyvyyttä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ensi kädessä sitä, että mainoskylttien pitäisi olla suuria ja sanomansa julki huutavia. Eniten huomiota herättäviä ja siten menestyksekkäimpiä kampanjoita ovat sellaisia, joissa teksti ja kuvat erottuvat muusta joukosta. Tärkeintä on erottua huutamatta.

Mitä mieltä asiakkaamme ovat?